Voorbereidingen... Check! - Reisverslag uit Ewijk, Nederland van Susanne Moonen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen... Check! - Reisverslag uit Ewijk, Nederland van Susanne Moonen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen... Check!

Blijf op de hoogte en volg Susanne

19 September 2012 | Nederland, Ewijk

Hoi,

Nou, de voorbereidingen zijn helemaal klaar, morgen vertrekt mijn vliegtuig om half 2. Ik heb een nieuw paspoort, nieuw visum en alle andere papieren die ik nodig heb.

Mijn koffer is (helemaal) gepakt, zeg ik niet al te hard. Er moeten hier en daar nog wat dingen in mijn koffer en daardoor ook weer wat dingen uit mijn koffer.

Als je nog wilt zien hoe de campus en NYC eruit zien kun je dat bekijken op de onderstaande link:
http://www.youtube.com/watch?v=AAIesnAMbGc

Liefs!

P.S. Ik zal proberen elke week iets te schrijven als het me lukt.

  • 20 September 2012 - 11:41

    Gertie Van Haren :

    Lieve Susanne,
    Vandaag naar New York, heerlijk op avontuur.
    Veel plezier gewenst in Tarry Town.
    Liefs, Gertie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 26466

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2017 - 31 Mei 2019

Wereldreis

09 Februari 2015 - 25 Juli 2015

Malta

20 September 2012 - 17 Juni 2013

Tarrytown, New York

Landen bezocht: