Vlucht en aankomst campus - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Susanne Moonen - WaarBenJij.nu Vlucht en aankomst campus - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Susanne Moonen - WaarBenJij.nu

Vlucht en aankomst campus

Blijf op de hoogte en volg Susanne

21 September 2012 | Verenigde Staten, Tarrytown

Ik ben gisteren veilig en heel aangekomen in New York. Het was toen nederlandse tijd rond elf uur, maar new york tijd was het pas 5 uur 's middags. Dus heb op de campus aangekomen nog een lange dag/nacht gehad. Ik heb ook meteen mijn roommates gezien. Een zweeds meisje en een frans meisje. Vanochtend heb ik hele intro gekregen over vanalles. En maandag start school meteen. Dus ik zal zien wat er gaat gebeuren..

  • 23 September 2012 - 20:45

    Pap:

    Fijn dat de reis zonder problemen is verlopen en dat je alle bagage hebt meegekregen. Je eerste indrukken zijn positief, dus dat komt allemaal goed. Gelijk naar de grootste mall in de stad, dus je voelt je thuis.

    xx pap

  • 28 September 2012 - 11:37

    Paul Bloemen:

    Hoi Susanne,

    Leuk om je zo te kunnen volgen.
    Geniet ervan.
    We denken dat dat wel zal lukken!


    Groetjes,

    Natalie, Paul en Bob

  • 04 Oktober 2012 - 19:47

    Norah :

    Hoi hoi lieve susan

    Hoe gaat het met jou ?
    Ik hoop dat het heel leuk is in new york.
    I love jou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 564
Totaal aantal bezoekers 26514

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2017 - 31 Mei 2019

Wereldreis

09 Februari 2015 - 25 Juli 2015

Malta

20 September 2012 - 17 Juni 2013

Tarrytown, New York

Landen bezocht: